2008年1月25日 星期五

村田蓮爾 - VANCE PROJECT

昨天在Yahoo拍賣,用了$98蚊投得這套一SET三隻Pinky,算便宜啦!通常要成$50一隻或者$200一Set,不過玩具就係咁,便宜與貴,還得要看看自己是否鐘意.


Kung-Fu Panda 功夫熊貓

大家會係咩時候覺得為港爭光,我過往好少會呢一種感覺,因為我覺得離我太遠,直至有同事和我傾計,開始對港人為港爭光而感到光榮,居然係喜歡娃娃過程中,我強烈感受到,雖然係咁但我唔知點解好開心,但代表香港參加了Blythe Beauty Contest,入了8強,布丁呢一隻功夫熊貓,完完全全代表著中國,功夫同上熊貓,絶配!

再細心觀看她為娃娃所做服飾和飾物,尤其是那一塊玉牌,幾咁細緻,勁呀!


相片取自布丁部落

P.S. 香港代表還有BHC Group

娃鬼回魂 - 恐怖版Chucky

布丁另一改娃高手,有時候真係唔明白,點解人地可以將一隻普普通通的娃娃改成另一隻獨一無二,除了本身本有創作天份,我更信她喜歡娃娃的心態.唔知有無人只會喜歡一些較漂亮的娃娃,其實當你看以下那隻改娃,第一句一定係....嘩!好恐怖呀!咁即是話呢個人改呢隻娃完全成功,話明恐怖如果你無呢種感覺,即是失敗.當我第一眼見到呢隻改為娃鬼回魂,唔靚唔鐘意,但睇多兩三次,就多發現其實呢娃娃改得好成功呀!

去圖......

Custom - Mod Molly by (米唐)

繼上次亞糖改娃拍賣,佢今次又改了娃娃,呢隻係我想買的Mod Molly,經佢改左之後我覺得更可愛,唔信大家睇下咪知.