2008年1月10日 星期四

Blythe 6 周 年 世 界 巡 迴 展 覽 @ 朗 豪 坊

World Tour 最 後 一 站 - 67 個 B 女 展

B 女 Blythe 身 世 奇 特 , 72 年 由 Kenner 推 出 市 面 , 一 年 後 因 銷 量 差 而 停 產 。 6 年 前 日 本 再 次 推 出 , 竟 然 變 成 潮 物 , 穿 起 一 個 又 一 個 的 國 際 品 牌 。 近 兩 年 B 女 在 香 港 確 係 靜 , 不 過 係 日 本 就 巴 閉 , 58 個 穿 起 國 際 品 牌 的 B 女 , 由 日 本 出 發 展 開 國 際 巡 迴 展 , 最 後 一 站 竟 然 來 到 香 港 , 仲 搵 來 9 個 香 港 名 人 , 設 計 左 9 款 香 港 特 別 版 B 女 ! 全 套 67 個 B 女 的 精 華 , 即 睇 !

6 隻 港 版 B 女 率 先 睇
今 次 B 女 這 個 6 周 年 的 展 覽 是 以 「 PRINCESS a la mode 」 為 主 題 , 即 Fashion Princess 的 意 思 , 除 58 個 國 際 品 牌 版 外 , 仲 有 9 個 本 地 單 位 參 與 , 展 出 10 日 後 , 會 放 上 Yahoo! 拍 賣 做 慈 善 。 9 個 本 地 單 位 有 人 氣 設 計 師 、 歌 手 、 明 星 和 品 牌 參 與 Crossover , 當 中 包 括 Alice Chan 、 江 若 琳 、 Ivan Kwan 和 Chocolate Rain 。 今 日 先 睇 6 隻 , 其 餘 3 隻 , 包 括 以 駁 髮 為 主 題 的 Roxy 設 計 的 滑 水 裝 Blythe 、 劉 心 悠 設 計 的 Blythe 和 《 新 Monday 》 Blythe , 就 要 到 現 場 睇 實 物 啦 。 當 中 最 驚 喜 「 組 合 」 是 MAYBELLINE NEW YORK 找 來 Isabella ( 梁 洛 施 ) 和 設 計 師 Vincci Fung 合 作 設 計 出 「 XXL Blythe by MAYBELLINE 」 , 靈 感 來 自 MAYBELLINE 的 XXL 睫 毛 液 , 有 黑 白 兩 邊 頭 , 她 們 的 B 女 就 是 本 著 這 構 思 而 創 造 的 , 她 有 白 色 曲 髮 , 濃 密 有 Volume 的 眼 睫 毛 和 黑 白 格 仔 的 眼 蓋 , 個 名 同 個 樣 都 充 滿 著 幽 默 。

Alice Chan 的 「 Purple Sweetie la Asterialand 」 Blythe 、 江 若 琳 的 「 大 眼 Ling 」 Blythe 、 Kenny Wong 的 「 Blythe Molly 」 、 Chocolate Rain 的 「 ChocolateRainB 」 Blythe 。


很 多 人 初 見 B 女 多 少 認 為 她 有 點 怪 相 , 但 越 對 越 有 感 情 , 幾 個 設 計 師 亦 不 約 而 同 地 說 : 「 自 從 要 幫 B 女 設 計 造 型 衣 服 , 就 日 對 夜 對 , 每 日 都 幫 佢 扮 靚 , 對 到 出 感 情 , 本 身 已 經 鍾 意 B 女 , 經 過 今 次 仲 更 加 愛 ! 」 本 地 星 級 插 畫 師 Alice Chan 興 奮 地 說 : 「 我 2 月 會 去 倫 敦 開 Solo 展 覽 , 我 會 帶 埋 B 女 去 影 相 , 我 想 鐘 樓 下 面 幫 佢 影 相 留 念 。 我 呢 個 B 女 個 樣 是 跟 我 Asterialand 的 大 眼 妹 而 改 造 的 , B 女 化 身 為 Asteria , 很 有 趣 。 」


Alice 說 最 高 難 度 是 替 B 女 染 髮 , 深 啡 色 的 頭 髮 原 本 是 橙 色 的 。




今 次 國 際 巡 迴 展 覽 之 所 以 咁 巴 閉 , 皆 因 58 隻 出 騷 的 B 女 , 衫 褲 鞋 襪 全 都 是 名 牌 限 量 作 , 當 中 包 括 品 牌 Cacharel 、 Laurent Mercier 、 Paul & Joe 、 Leonard 、 Ann Huybens 、 Repetto 和 Michael Klein 等 等 。 提 提 你 , 香 港 係 最 後 一 站 , 唔 睇 就 冇 , 皆 因 這 批 B 女 在 展 覽 完 之 後 就 送 回 日 本 , 並 於 明 年 春 天 作 慈 善 拍 賣 , 全 數 將 撥 捐 「 Make A Wish 」 基 金 。

至 於 extravaganza 女 裝 設 計 師 Ivan Kwan , 一 向 有 收 集 和 改 造 B 女 的 習 慣 , 自 己 公 司 Showroom 都 有 5 個 , 佢 話 當 有 B 女 粉 絲 讚 佢 整 公 仔 靚 , 就 已 經 好 滿 足 ! 大 男 人 玩 B 女 的 確 比 較 少 , 鐵 人 兄 弟 成 員 Kenny Wong 又 點 睇 ? 他 坦 言 : 「 起 初 我 覺 得 B 女 唔 靚 , 平 平 無 奇 , 但 在 3 至 4 年 前 睇 過 Gina Garan 的 Blythe 影 集 , 開 始 對 B 女 完 全 改 觀 , 覺 得 原 來 幫 佢 化 妝 、 改 變 造 型 就 用 唔 同 角 度 去 睇 B 女 都 係 咁 有 魅 力 ! 」 除 此 之 外 , 參 與 今 次 展 覽 的 還 有 「 娛 圈 大 眼 妹 」 江 若 琳 , 她 一 直 以 來 都 覺 得 B 女 好 得 意 , 更 加 希 望 Fans 多 做 善 事 , 可 以 上 Yahoo! Bid 今 次 本 地 設 計 的 9 個 B 女 。


Kenny Wong 的 「 Blythe Molly 」 樣 子 和 Kenny 的 Molly 有 99% 相 似 。


Ivan Kwan 和 他 的 「 野 天 鵝 」 Blythe 。





「 野 天 鵝 」 Blythe 最 特 別 便 是 她 皺 起 眉 頭 和 這 隻 花 了 4 小 時 塞 棉 花 的 黑 鵝 頭 。










MAYBELLINE NEW YORK 的 「 XXL Blythe by MAYBELLINE 」 , 很 像 Isabella , 以 粉 色 為 主 。






Kenny 特 別 為 B 女 加 長 了 嘴 和 造 了 鮮 黃 頭 髮 , 十 足 十 Molly 一 樣 。








Blythe Molly 」 手 上 有 隻 雀 仔 , 寓 意 她 個 性 自 由 。








「 ChocolateRainB 」 係 同 埋 佢 個 Best Friend Fatina 一 齊 出 騷 !









整 個 身 體 都 畫 有 縫 線 , 連 頭 後 都 有 , 冇 簽 名 但 有 個 「 Fatina Dreaming 」 Label 。








化 妝 品 牌 Laurent Mercier 將 B 女 塗 上 紫 紅 色 唇 膏 , 變 身 成 性 感 女 神 。








Cacharel 為 B 女 打 造 高 貴 形 象 , Fur 頭 巾 加 黑 色 Lace 波 點 花 裙 。









Paul & Joe 的 黑 白 色 造 型 B 女 , 絲 帶 和 袋 都 印 有 Paul & Joe Logo 。





今 次 是 Blythe 第 一 次 在 港 開 展 覽 , 為 了 給 粉 絲 們 留 個 紀 念 , 朗 豪 坊 、 extravaganza 和 Blythe 更 合 作 設 計 了 一 套 B 女 限 量 版 的 小 物 袋 。 展 覽 期 間 在 朗 豪 坊 購 物 滿 $500 , 憑 即 日 的 單 據 就 可 以 到 4 樓 顧 客 服 務 中 心 換 領 , 換 完 即 止 。


限 量 版 B 女 小 物 袋
Blythe 小 物 袋 , 有 金 、 黑 和 銀 三 色 。





展 覽 日 期 : 1 月 11 日 ( 即 日 起 ) 至 1 月 20 日
時 間 : 11am-11pm
地 點 : 朗 豪 坊 4 樓 通 天 廣 場

記 者 : 陳 諾 堯
攝 影 : 陳 盛 臣

沒有留言: